Można zawnioskować o przyznanie pakietu internetowo. Wystarczy założyć konto na naszej stronie (niebieski przycisk w górnym menu), wybrać odpowiedni dla siebie wariant. Po złożeniu wniosku punkt obsługi ma 10 dni na jego przetworzenie. Otrzymasz wówczas powiadomienie email i od tego momentu możesz posługiwać się identyfikatorem w formie aplikacji mobilnej lub udać się po również odbiór karty plastikowej.
Instrukcja samodzielnego przedłużenia/ aktywowania Karty Sopockiej na Państwa koncie na stronie karta.sopot.pl, bądź w aplikacji mobilnej Karta Sopocka.
Loginem jest numer telefonu, bądź mail, jeśli był podany.
Hasło zostaje wysłane automatycznie, tuż przy zakładaniu konta i ważne jest 24godziny, jeśli wygasło, wystarczy napisać sms’a z prośbą o hasło (wyślemy nowe hasło).
Po udanym logowaniu w zakładce Karta i Pakiety, w głównym MENU klikamy:
+Dodaj nowe Pakiety
Dodaj / Wybrany Pakiet Mieszkańca 2024 (Pamiętaj! Wymagany PIT za 2023 rok)
Wybieramy wariant z listy
(Klikamy w białe pole, gdzie rozwija się lista możliwych wariantów do wyboru)
Zaznaczamy Pakiet Parkingowy 2024 (jeśli Państwo go kontynuują, nie jest już wymagane zdjęcie dowody rejestracyjnego) *(WAŻNE- jeśli wyskakuje informacja, że numery rejestracyjne są już w systemie, wystarczy dopisać/uzupełnić numer rejestracyjny w zakładce IDENTYFIKATOR)
Dodajemy niezbędne dokumenty.
W miejscu okienka, z napisem dodaj zdjęcie - Wklejamy PIT za rok 2023, jeśli dodajemy numery rejestracyjnego, mamy również okienko do wklejenia zdjęcia dowodu rejestracyjnego.
Jeśli konto nie posiada zdjęcia – pojawi się również miejsce na wklejenie zdjęcia.
Wysyłamy wniosek/Dodajemy wybrane Pakiety
W momencie zaakceptowania wniosku – Pakiet Mieszkańca 2024 i Pakiet Parkingowy 2024 pojawi się na liście POSIADANYCH PAKIETÓW.